משרד ניו מדיה

קצת על תפקידו של משרד ניו מדיה

החלטתם להגשים את החלום ולפתוח עסק משלכם? כדי להצליח בעולם העסקים של ימינו, עליכם לצלול עמוק לעולם הניו מדיה. כמובן שלא כולם מכירים את התחום, ובדיוק בשביל זה מומלץ מאוד לפנות אל משרד ניו מדיה מקצועי שילווה אתכם בכל אחת מהמשימות הקשורות לניו מדיה של העסק. מה זה אומר? כיצד יוכל משרד הפרסום המודרני לסייע לכם? 

במה בעצם עוסק משרד ניו מדיה

  • פרסום ממומן בגוגל – קמפיין פרסום בגוגל מתחלק לרוב לקמפיין ברשת המדיה של גוגל וקמפיין נוסף במנוע החיפוש. משרד ניו מדיה יסייע לכם להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים (לידים) שיגיעו אליכם דרך מנוע החיפוש והאינטרנט בכלל, כשהמטרה היא לבצע גם אופטימיזציה בזמן אמת.
  • ניהול וקידום במדיה החברתית – עסק שמעוניין להצליח כיום, חייב להיראות בכל הרשתות החברתיות; לינקדאין, פייסבוק, יוטוב, אינסטגרם, פינטרסט. מכיוון שלא כולם נולדו מנהלי רשתות חברתיות ולא לכל בעל עסק יש את הזמן לעסוק זאת, משרד הפרסום יעשה זאת עבורו, החל מהעלאת פוסטים באופן רציף וטרגוט קהלים מדויק. 
  • בניית אתרים ודפי נחיתה – כל מוצר או שירות חייבים אתר מוצלח משלהם; כזה שמספק לקוראיו תוכן איכותי, בנוי למשעי ומושך את העין. כזה שיגרום לגולש להישאר בו יותר זמן. משרד הניו מדיה שתבחרו ילווה אתכם צמוד-צמוד לבניית האתר המושלם ושמירה על הטראפיק אליו. 
  • קידום ממומן ואורגני – ישנן שתי שיטות קידום ברשת; קידום ממומן וקידום אורגני. המטרה של כל אחת משיטות אלו היא ליצור חשיפה ולקיים מערכת יחסים עם הלקוחות, והלקוחות הפוטנציאלים. ההבדל בין שתי השיטות טמון בשמן – עבור פרסום ממומן יש להקדיש תקציב מסוים, וקידום אורגני מתבסס על מיקוד של מילות מפתח, טירגוט קהל לקוחות מבחינה אורגנית, ועוד. 

בונים לכם הצלחה 

משרד ניו מדיה מקצועי יעניק לכם סל שירותים מתקדם ומקיף ש"יסגור לכם פינות" בכל הקשור לקידום אינטרנטי של העסק שלכם. מכיוון שכל העולם נמצא כיום באינטרנט, עסק שלא עומד בקצב לא יוכל להצליח. אנו מזמינים גם אותך ליצור עמנו קשר, ולצאת לדרך!