כשבכל יום צצים עוד ועוד אתרים, בכל התחומים, התחרות על המקומות הראשונים בדפי תוצאות החיפוש של גוגל – ובעצם על תשומת הלב של הגולשים – הופכת לקשה יותר. כדי להתמודד בהצלחה עם האתגר חשוב לדעת כיצד לקדם אתר בצורה נכונה, יעילה ויסודית, כך שהדפים השונים בו ייחשפו לכמה שיותר עיניים, ולטווח ארוך.
באופן טבעי התשובה לשאלה החשובה הזו ארוכה ומפורטת – אבל 4 המפתחות הבאים יעזרו לכם להבין את הבסיס ההכרחי.
מחקר מעמיק
השלב הראשון בתהליך קידום אתר הוא מחקר מעמיק שמוצא תשובות לשאלות כמו מהי המטרה של האתר, מיהו קהל היעד שאותו רוצים למשוך, מה מעניין את אותו קהל יעד, מהם הביטויים והמילים שעבורם רוצים להופיע במקום בולט בגוגל, מה אפשר למצוא אצל המתחרים, ועוד.
תשובות מפורטות ככל האפשר לכל השאלות הנ"ל מאפשרות לגבש אסטרטגיית פעילות יעילה במיוחד.
השילוש החשוב
את האסטרטגיה שמלמדת אותנו כיצד לקדם אתר בצורה נכונה מיישמים באמצעות 3 מרכיבים: אופטימיזציה טכנית באתר המקודם, העלאת תוכן שמספק ערך גבוה לגולשים והוספת קישורים לדפים שונים באתר.
האופטימיזציה הטכנית כוללת פעולות כמו הוספת תגיות מתאימות לתמונות, ניכוש לינקים שבורים, העלאת מהירות טעינת הדפים השונים ובפרט אלה הכבדים, יצירת מפת אתר שתעזור לגוגל להבין מה קורה בכל דף ועוד.
העלאת התוכן נפרסת על פני תקופה ממושכת, ולמעשה גם אחרי שמסתיים תהליך הקידום מומלץ בחום להמשיך לעדכן את האתר באופן שוטף ולהעשיר אותו בעוד ועוד תכנים שהגולשים יהיו מעוניינים לקרוא.
לגבי קישורים הדגש העיקרי הוא לוודא שכל לינק מגיע מאתר איכותי, סמכותי ובעל זיקה לאתר המקודם.
מעקב צמוד אחרי השינויים ושדרוג האסטרטגיה
אחד היתרונות העיקריים של שיווק דיגיטלי הוא היכולת לקבל פידבקים מדויקים ומפורטים בזמן אמת – וכדאי לנצל אותם לטובת השבחת תוכנית הפעולה באופן קבוע. לשם כך נדרשת היכרות עם כלים מקצועיים לבדיקת פרופיל הקישורים, התנהגות הגולשים באתר ועוד.
מומחים שיודעים איך לקדם אתר בצורה נכונה
בסופו של דבר אין תחליף למומחים שיודעים כיצד לקדם אתר בצורה נכונה. ניסיון ובקיאות מקצועית, כמו אלה שמאפיינים למשל את עבודתה של חברת ADIROM TECH, מבטיחים אסטרטגיה מיטבית ויישום מושלם שלה – ולכן גם טיפוס אל צמרת תוצאות החיפושים הרלוונטיים בגוגל והישארות שם לטווח ארוך.