קידום אתרים לעסקים קטנים זה כמו לעבוד במחתרת. אנו לומדים, חוקרים, מנתחים, והכול מתחת לרדאר. רק כשמהלך הקידום המתוחכם מוכן להשקה, ואתם מוכנים לראות גל של לקוחות חדשים, מרימים את הראש משולחן השרטוט, ולוחצים "הפעל" על תוכנית שנבנתה בתבונה רבה.
קידום אתרים הוא אמנות, כלומר היכולת ללמוד, לשכלל ולהבין נתונים, לצד יצירתיות בלתי פוסקת בפתרונות ייחודיים. הסיבה? העסק שלכם הוא לא יחידני. כמוכם יש הרבה, והמתחרים שלכם מנסים לקדם את עצמם בדיוק כמוכם. לכן נדרשת מחשבה יתרה, יצירתיות רבה, תחכום הגובל בערמומיות בכדי לתת לכם מענה טוב יותר, אלגנטי יותר, והכי חשוב – אפקטיבי יותר, תמורת תקציב הקידום שלכם.
איך עובד תהליך קידום אתרים לעסקים קטנים?
ובכן, להבדיל מעסקים גדולים ותאגידי ענק, בהם תקציבי השיווק וקידום האתר נאמדים לעיתים במיליוני דולרים לחודש, הרי שקידום אתרים לעסקים קטנים לרוב נשען על תקציב מוגבל, וצורך עז לראות תוצאות באופן מיידי. לכן התהליך דורש התמקצעות וההעמקה בכל אחד משלבי התוכנית:
- הכרות מעמיקה – מה העסק שלכם, מה אתם מוכרים, ומה הייחוד שלכם בתחום (וזה בסדר אם אין)
- מחקר שוק – אנחנו צריכים לדעת מי המתחרים שלכם, ובעיקר מה הם עושים כדי להתחרות בכם ברשת
- בניית אסטרטגיה – על בסיס הידע שנרכש בשלבים הראשונים נבנית אסטרטגיה ראשונית, תקראו לזה תוכנית עסקית לקידום אתרים
- בניית מערך שיווק – על בסיס האסטרטגיה בונים מודעות, עמודי נחיתה, משנים את האתר, וכיו"ב, ובעצם מכינים את מהלך הקידום להשקה.
מזל טוב – מוכנים להשקה!
חכו ותראו איזו התרגשות זו כשתהליך הקידום מוכן להשקה, והקמפיין עולה לאוויר. קידום אתרים לעסקים קטנים הוא חגיגה אמיתית, שכן התהליך מהיר יחסית, ואפשר להגיע בקצב מהיר משלב ההכרות הראשונית ועד לשלב ההשקה המרגש.
מקדמי אתרים המתמחים בעסקים קטנים, כמו Webinke, יכולים להראות לכם תוצאות כל כך מהירות שקשה להאמין. הסיבה היא ההכרות עם הכלים הטכנולוגיים הזמינים לקידום אתרים לעסקים קטנים, היכולת לנתח נתונים ולמנף את הידע, והיכולת לעורר את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לפעולה מיידית.